ECOCERT BADGE
Staat voor strenge kwaliteitscontrole, duurzame productie en écht natuurlijke ingrediënten. Van grondstof tot eindproduct wordt elk detail gecontroleerd volgens de hoogste biologische standaarden.
Verzending & Levering
FEA SKINCARE neemt de verzendkosten voor haar rekening. Je betaalt dus géén verzendkosten! Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.
Ja, FEA SKINCARE verstuurt alle items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatuspagina. De link hiervan ontvang je per e-mail zodra je bestelling is verzonden. Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
FEA SKINCARE streeft naar een snelle verwerking van de bestellingen. Wanneer je op werkdagen vóór 18:00 uur een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt.
De levertijd bedraagt 4-6 werkdagen, afhankelijk van de bestemming en eventuele vertragingen bij de vervoerder.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Een verkeerd adres moet binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling worden gemeld. Het aanpassen van het adres kan niet gegarandeerd worden, maar wij doen ons uiterste best om dit mogelijk te maken.
FEA SKINCARE is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het zo zijn dat jouw Track & Trace aangeeft dat je pakketje is afgeleverd, maar je hebt het toch niet ontvangen, meld dit dan binnen 7 dagen na de aangegeven leverdatum. Er wordt vervolgens een onderzoek gestart door FedEx en FEA SKINCARE houdt je hierover geïnformeerd tot aan het einde van dit onderzoek.
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen-pagina van FEA SKINCARE. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.
Toch liever mailen? Stuur je vraag naar info@feaskincare.com.